DigiMedia.cz » Seznam zdrojů » DigiPrijem.cz » Prima otestovala nový reklamní formát v HbbTV


Prima otestovala nový reklamní formát v HbbTV

Skupina Prima, která je lídrem v oblasti hybridní televize, přináší svým klientům možnost cílit switch-in kampaně na konkrétní pořady. Testovací kampaň byla zacílena na seriál Modrý kód a jejím cílem bylo edukovat diváky o způsobech poskytování první …

Celý článek:
http://www.digiprijem.cz/prima-otestovala-novy-reklamni-format-v-hbbtv.php

Vyšlo na serveru DigiPrijem.cz (http://www.digiprijem.cz)
Přidáno na Digimedia.cz: 28. června 2019
Autorská práva na titulek i textovou upoutávku nese autor článku, autorem není DigiMedia.cz.


Září 2019

« | »

Po Út St Čt So Ne
01
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30
DigiMedia.cz